maandag 13 mei 2013

Kraam cadeau / baby shower gift

Van de week zijn we gaan kijken naar het kindje van vrienden van mijn vriend. Wat een onwijs schatje van een baby zeg.
Ik had gelukkig al een paar foto's gezien van de kinderkamer. En vanaf het geboorte kaartje heb ik nog wat extra details in het schilderijtje en het tuttendoekje kunnen verwerken.
Dit is het geworden. Een schilderij met de naam van het kindje. Het hartje op de middelste olifant stond op het kaartje, dus dat was een leuk detail om er nog in te verwerken. In het kleinste olifantje staat de geboortedatum. En op het tuttendoekje dan  ook het hartje, zodat het een leuk geheel word.

Ze vonden het heel erg leuk. En de papa vroeg later nog: wist jij dat we zo een maxi cosi doek hadden met van die labeltjes eraan? Die vond het namelijk wel erg frappant dat ik ook van die labeltjes eraan gedaan had. Ik wist het niet, maar ik vind het erg leuk om van die labeltjes eraan te maken. Dus dat kwam weer goed uit.














Last week we went to pay a visit to the new born baby of friend from my boyfriend. Such a cute little baby.
Fortunately I had seen some pictures of the kids room. And from the birth card I put some details onto the painting and the 'tuttendoekje' (don't know the translation for this word).

This is how the finished painting and cloth looks like. The heart in the white elephant was on the birth card, so that was a cute detail to put into this painting. And I also put that heart into the cloth (it's kind of a sensory cloth). 
In the smallest elephant, I wrote down the birthday of the baby.

They really liked the presents. And the daddy asked if I knew they had a maxi cosy blanket with labels on it too? I didn't know that, but I know little kids like to have some sensory things to feel with their little fingers. 


Geen opmerkingen: