woensdag 23 april 2014

Sieraden

Wow hey, kom ik vandaag op mijn blog, zie ik dat ik sinds afgelopen november niets meer heb gepost.
In de afgelopen tijd is er het een en ander gebeurt. Ben ik getrouwd met de liefde van mijn leven, heb ik weer een betaalde baan en ben ik lekker druk bezig met schilderen en meubeltjes opknappen.

Maar afgelopen week had ik ineens zin om mijn dozen met kralen weer tevoorschijn te halen. En het volgende rolde zomaar uit mijn handen.

Eerst maar de armbanden late zien. Ze zijn allemaal elastisch, dus geen gedoe met sluitingen.
De prijs voor elke armband is: € 6,95.


Met blauwe glasparels, glaskralen, acrylkralen en rubberen
ringetjes. En een metallook ring waaraan een metalen bedel
van een ster en een dobbelsteen zit.
Andere bedels eraan is mogelijk.



Dit is een wikkelarband waarbij diverse kralen op
een memory wire geregen zijn. Zo blijft de armband
altijd in zijn ronde vorm.


Een prachtige wat grovere armband met zwarte glaskralen
en metallook ringen ertussen. Waarbij er aan 1 van de ringen
3 metalen bedels zijn bevestigd van een zeester, vuurtoren
en een libelle.
Andere bedels erop zijn ook mogelijk.

Schattige armband met glaskralen in groen/wit, blauw en 
heldergroen.

Dubbele geregen armband met glasparels, glas facet kralen
en metalen verdelers.



En dan heb ik ook nog 2 kettingen gemaakt. 

€ 12,95
Ketting van mooie grote glaskralen en kleinere glasparels, glas facet kralen 
en metallook jasseron ketting. 


€ 9,95
Aparte ketting met diverse soorten kralen erin verwerkt. Het is geregen op
verzilverd draad. 



Wat vinden jullie er van? Moet ik meer sieraden gaan maken?

Ik hoop dat ik mijn blog nu weer wat meer up to date kan houden. :D

Een hele fijne dag gewenst!

Groetjes,

Wendy



Geen opmerkingen: