dinsdag 13 mei 2014

Kleed gehaakt

Hoi hoi,

Is het bij jullie ook zo zonnig? Eindelijk, zo na al die dagen van regen, wind en hagel! Ik word er spontaan een stuk vrolijker en productiever van.

Gisterenavond had ik ineens weer een haak bui. En om mijn voornemen ook kracht bij te zetten, ben ik begonnen om mijn voorraad wol eens aan te spreken. Ik heb gewoon té veel spullen om mee te creatieven.
Ik had 2 xxl bollen textiel garen, en daar heb ik het volgende kleed mee gemaakt.
Het is van licht beige en zacht bruin. Lekker dik en warm voor onder de (blote) voeten.

Afmeting in diameter: ca. 95 cm

€69,95


Mijn tafeltje is trouwens bijna klaar. Ik had na de 1e laklaag geschuurd, maar per ongeluk wat diepere krasjes erin geschuurd. Dus dat word het bovenste gedeelte helemaal strippen en opnieuw verven.

Ach, dat houd mij weer van de straat, zal ik maar zeggen .

Geen idee trouwens wat mijn volgende project word. Heb er genoeg (lang leve pinterest). Alleen nu nog de zin, tijd en energie ervoor vinden. 

Een hele fijne dag en een zonnige week toegewenst.


Wendy

Geen opmerkingen: