woensdag 14 mei 2014

Rondje gehaakt.... wat nu ermee te doen?

En jawel, de haaknaald heeft niet in een hoekje gelegen, maar is ijverig gebruikt met een deel restwol. En wel in overlopende kleuren. Het patroon was eigenlijk voor een sjaal, maar toen hij af was, had ik meer het idee dat ik er een leuk rondje van kon maken. En dat heb ik dus ook gedaan. Alles zo aan elkaar vast genaaid, dat het als een rondje blijft zitten.

De kleuren krijg ik niet helemaal waarheidsgetrouw op de foto. Het roze is echt fel fuchsia. Maargoed. Je krijgt zo een impressie van wat ik gedaan heb vandaag.




Nu alleen nog beslissen wat ik ermee ga doen. Laat ik het zo, bijv als een onderzetter of gewoon als leuk kleedje voor op een tafel. Of maak ik er een kussen van? Bijv. een vierkante effen kussen en dan dit rondje erop naaien? Ik laat er nog wel een nachtje (of meer) overheen gaan voor ik definitief een keuze maak.


Ook ben ik gisteren nog in de weer gegaan met een oude atlas en plakplastic. Als ik vanavond nog zin en tijd heb, ga ik het afmaken en laat ik het hier ook weer zien.


Fijne dag nog, en eet smakelijk voor straks.

Groetjes,

Wendy



Geen opmerkingen: