maandag 2 juni 2014

Kraaltjes knoop ketting en spuugdoekjes/tutteldoekje genaaid

Tijdens het opruimen en soppen in huis, wilde ik deze ketting op een andere plek neerleggen. Maar toen bedacht ik me dat ik daar nog helemaal geen foto van had gemaakt om op mijn blog te laten zien.

Hier zit aardig wat tijd in om te rijgen, maar het resultaat is wel erg leuk geworden, al zeg ik hetzelf.
Tevens ook te koop voor maar € 6,95.



Vorige week of de week daarvoor alweer (gaat de tijd bij jullie ook altijd zo snel en weet je niet meer wat je wanneer hebt gedaan?), had ik ineens zin om de naaimachine weer eens erbij te pakken en wat dingetjes te maken die ik al een tijd in mijn hoofd heb zitten. Vandaar dat ik deze 2 spuugdoekjes heb genaaid en een bijpassend tutteldoekje. Schattig he?

Als set: €9,95


En dan is het weer verder in huis met opruimen.....ook dat gaat maar door.

Fijne dag nog en tot snel!


Wendy


Geen opmerkingen: