maandag 2 juni 2014

Patchwork op mijn bank

Voor wie ook een kat of meerdere katten heeft...... zal dit misschien wel herkenbaar zijn.
Gekrab aan een meubel. En ja, hier is dat helaas ook het geval. Nieuwe bank, en onze jongste kat denkt dat daar ook aan gekrabt mag worden. We hebben vanalles geprobeerd, maar niets wil echt helpen.
Hij krabt zeker ook aan zijn krabpaal en krabplank, maar ook de bank ziet hij als een plek om zijn nagels aan te scherpen.

Nu hebben we dus aan 1 kant een open gekrabt stuk. Lelijk en steeds wilde ik dat een keertje dichtnaaien, maar vergat het steeds. Tot ik gisteren een leuk idee kreeg..... waarom geen patchwork erop? Net zoals je wel eens ziet bij kinderkleding, waarbij de gaten opgevuld worden door plaatjes of andere stukken stof. 

Hier zie je het  leed aan onze bank:



En met een gehaakt hart erop, zie je er niets meer van:


Ik ben benieuwd of het mijn man vanavond opvalt als hij weer thuiskomt van het werk.


Momenteel ben ik met diverse projectjes bezig. Binnenkort een aantal foto's ervan. 

Geniet van deze fijne zonnige dag. Hier hangt de eerste was al buiten te drogen. De tweede was is bijna klaar. De stofzuiger zal ik zo ook uit de kast halen om door het huis heen te halen. Lekker zo een dag vrij om het huishouden te doen en als er tijd is nog wat creatief bezig te mogen zijn.

Groetjes,

Wendy


Geen opmerkingen: