donderdag 4 december 2014

Bij kou hoort......

Het zal je vast niet ontgaan zijn...... het is koud, het vriest en het heeft gisteren zelfs een beetje gesneeuwd (heb ik van horen zeggen, want zelf heb ik het niet gezien).
En bij kou worden de handschoenen, sjaals en mutsen weer tevoorschijn gehaald om hun diensten weer aan te bieden.

Gisteren ben ik begonnen om een muts te haken en vandaag, na het werk, heb ik het afgemaakt.
Het patroon ervan vond ik zo grappig. Een soort van gevlochten muts lijkt het nu wel. De kleur in het echt is toch meer donkerblauw. Helaas komt het op de foto niet mooi over.


€ 6,95

Zoek je zo een soort muts en wil je dat ik er een voor je haak? Geen probleem. Hij kan in elke gewenste kleur gemaakt worden, dus laat maar weten welke kleur je zoekt.

Deze week hoop ik ook nog mijn omslagdoek af te haken. Ik ben eigenlijk zo goed als klaar, alleen moet er nog een rand omheen gehaakt worden. Hij is in deze zelfde kleur gemaakt: donkerblauw.

Nou, dat was hem weer voor vandaag.

Een hele fijne dag nog en alvast een heel goed weekend gewenst. 


Groetjes,


Wendy

Geen opmerkingen: