woensdag 10 december 2014

De omslagdoek

De omslagdoek waar ik al eerder over vertelde..... nou die is eindelijk af. Stiekem eigenlijk al een paar dagen, maar het is er niet van gekomen hem op de foto te zetten. Gelukkig is het nu droog buiten, dus heb ik hem buiten aan de schutting gehangen, zodat ik het beste licht kreeg om een redelijk goede foto te maken.

En dit is hem dan. Of is het eigenlijk een haar? Ik zie mannen namelijk geen omslagdoek dragen. Ach, wie zal het zeggen.....






Ook is er alweer een nieuw project begonnen....... zo kocht ik gisteren een breiring. Ik wilde me er toch eens aan wagen, ook al is haken toch echt meer mijn ding.
Ik pakte 2 bollen grijze wol (daar wilde ik ooit een soort van jas-achtig iets van maken), en begon met het opzetten van de draden.  Ik heb een x-aantal pinnen gebruikt zodat ik een rechte lap krijg. Dus niet de hele ring rond gebruikt. Het patroon ervan vind ik zo leuk. En het werkt stiekem toch wel erg verslavend.




Wel krult de lap erg om, dus dat zal ik moeten gaan 'blocken'  zodra hij lang genoeg is.

Waar zijn jullie momenteel mee bezig op creatief gebied?


Een hele fijne dag! 

Liefs,

Wendy

Geen opmerkingen: