maandag 22 december 2014

Gehaakt pinda-netje

Het is druk geweest de afgelopen week. Wegens drukte op mijn werk heb ik de hele week gewerkt (dinsdag t/m zaterdag) en ik stond dus elke dag om 05:00 naast mijn bed. Mijn week bestond voornamelijk uit werken, thuis komen, wat eten, paar uurtjes slapen, koken en slapen. Beetje teveel was het eigenlijk wel.
Gelukkig mocht ik vandaag thuis blijven, want anders had ik tot en met de kerst weer elke dag zo vroeg naast mijn bed gestaan.

Die drukke week resulteerde erin dat ik eigenlijk mijn gehaakte pinda-netje niet kon laten zien.
Ik had 2 weken geleden in het weekend een pinda-netje gehaakt. En niet gisteren, maar de zondag ervoor hebben mijn man en ik onze tuin vogel-voer-klaar gemaakt. Hij maakte van restjes hout en wat kippengaas een vogelvoederplekje. En ik maakte van een afgezaagde tak een soort vliegend vogel-buffet. Met daaraan dus mijn gehaakte pinda-netje.



Dit maakte mijn man:






Gisteren zagen we voor het eerst dat er een roodborstje kwam kijken op deze kabel haspel. Superleuk. Ik hoop dat er nog meer vogels aan het feestmaal aan zullen schuiven. Nu we eindelijk een tuin hebben, willen we ook wel zorgen dat de beestjes die onze lieve Heer zo mooi gemaakt heeft, ook mee genieten van wat wij hen mogen voorschotelen.

Nou, vandaag staat voor mij in het teken van uitrusten, beetje huishouden doen, en misschien nog wat freubelen. Heb nog genoeg ideeen, maar of ik er ook aan toe kom (lees: mezelf een schop onder de billekes geef) is nog maar de vraag.

Rest mij jullie een hele fijne dag te wensen!

Liefs,

Wendy

Geen opmerkingen: