zaterdag 31 januari 2015

Touw-lamp

Vanmorgen na het werken ben ik boven gaan kijken hoe het was met mijn zelf-maak-lamp van touw. Hij is zo goed als droog. Gelukkig was de bovenkant nog een beetje flexibel, zodat ik de lamp zelf er nog in kreeg. Anders had ik de bedrading er even af moeten halen, maar ik had zo geen zin om weer naar beneden te gaan en in de schuur te gaan zoeken naar van die hele kleine schroevendraaiertjes. Dus dit was eigenlijk wel een goede oplossing.

De lamp is in 2 fases gemaakt. Eigenlijk omdat ik het halverwege even zat was met dat geklieder (en ik had daarvoor al een project afgemaakt: mijn plakfolie waar ik onze namen in uit had gesneden). Gisteren dan verder gegaan met het draad in een lijmprutje soppen en dan om de ballon heen wikkelen. Ik moet zeggen dat dat wel wat makkelijker ging dan de eerste lichting draad. Nu was het draad al goed hard, zodat je minder kans hebt dat draden los gaan hangen.

Wel..... dit is het resultaat.




Vooral nu het zonnetje ineens weer zo lekker schijnt, doet die lamp het extra leuk. En zeker met onze behangen wand. Ik krijg gelijk zin om weer naar het strand te gaan.....of beter gezegd: Texel!  

Voor nu alvast een heel fijne dag toegewenst. 


Liefs,


Wendy

Geen opmerkingen: