maandag 22 juni 2015

Gehaakte sjaal, een kussen en nog wat items om op te knappen

De afgelopen week heb ik een aantal dingen gemaakt en/of opgehaald om op te knappen.

Zo is eerst deze sjaal afgemaakt. Die lag al een paar maandjes in een verloren hoekje te wachten tot hij afgem(h)aakt zou worden.



Prijs;  € 19,95.  
Ook in andere kleuren verkrijgbaar.



Nadat de sjaal afgemaakt was, had ik zin om nog een kussen te haken. Gezien het de afgelopen dagen niet echt lekker weer is geweest, is het heerlijk om op de bank weg te kruipen en een haakwerk erbij te pakken.  Vanmorgen nog naar de winkel geweest om houten knopen te halen en nu is hij eindelijk echt af:




Ook mijn label zit eraan: Handmade by Swenny's.


Prijs: € 17,50.
Ook mogelijk om in andere kleuren te haken.
Formaat:  38 x 38 cm (van naad tot naad gemeten)




Naast het haken heb ik nog een paar spullen gevonden om op te knappen. Allereerst deze stoel.
Ik hou van die Queen Anne stijl meubelen. Het plan is om hem helemaal kaal te schuren en opnieuw te stofferen. De look van het pure hout vind ik gewoon erg mooi. Overschilderen kan altijd nog. 


Het grijze plantentafeltje heb ik al eerder gemaakt en mag een nieuw huis zoeken (€ 17,95)



En als laatste heb ik deze pendule klok opgehaald om ook op te knappen. Deze word ook kaal geschuurd en waarschijnlijk geverfd. Het uurwerk doet het volgens mij niet helemaal meer. Ook het opwind sleuteltje zit er niet bij, alsmede de slinger aan de achterkant. Maar misschien kan ik er een uurwerk in maken wat op batterijen werkt en dan de originele wijzers erop monteren.







Al met al ben ik lekker bezig geweest en heb ik ook weer een aantal projecten die ik kan gaan afmaken.


Fijne dag, ondanks het vele hemelwater wat naar beneden komt vallen. Zie het van de zonnige kant: je hoeft nu niet de tuin water te geven :-)


Groetjes,


Wendy




Geen opmerkingen: