zaterdag 13 juni 2015

Klok ge-upcycled

Van de week ben ik bezig geweest om deze oude klok te pimpen.
De grote 'plank' heb ik eerst goed geschuurd. Daarna dat kleinere ding met albastine super afbijt gedaan. Werkt erg goed moet ik zeggen. Scheelt een hoop schuren.






Daarna in de "steel blue" verf gezet en een laag matte vernis erover.








Gisteravond mijn man lief aangekeken of hij een gat wilde boren in de muur. We kwamen er vanmorgen wel achter dat de klok niet echt goed werkt. Maarja.... daar kijken we nog wel naar en anders doen we er een uurwerk in met batterijen ofzo haha.

Ik vind het erg leuk dat we ons huis steeds meer in richten. We krijgen van mijn schoonouders tzt nog een gave dossierkast. Die staat maar stof te vangen in hun schuur. Dan kan eindelijk de witte lage kast op wieltjes weg, want dat is een doorn in mijn oog. Hij past zo niet meer in dit huis. Ons vorige huis, daar stond dat erg leuk. Maar hier kan het echt niet meer (vind ik haha).

Nou, de volgende update zien jullie vanzelf verschijnen.

Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: