donderdag 17 september 2015

Mutsen, mutsen en nog eens mutsen

Ja, wat zou ik nou gehaakt hebben?  Zou de titel me al verraden, haha.

Goed, wat begon met 1 gehaakte muts die ik op een pagina op Facebook zette, resulteerde in nogal veel opdrachten om deze muts in diverse kleuren te maken.

De aanstichter was deze:




Het patroon vond ik erg leuk en ik had nog wat houten knopen liggen. Dus dat maakte het geheel wel erg leuk af. 

Wat ik niet kon vermoeden was dat meer mensen deze zo leuk vonden dat er al gauw vragen kwamen of ik deze op bestelling wilde maken. Helaas was de beheerster van die pagina er niet van gediend dat die vragen kwamen (want dat was verboden op de site), dus werden er een paar berichten van me verwijderd.
Maar dat mocht te pret niet drukken. Heb gewoon in diverse andere kleuren (die wel op bestelling waren) de muts weer op de site geplaatst (ja, sorry, regels zijn soms een beetje overdreven op een Facebookpagina).  Maargoed. Ik heb de komende tijd nog wat te doen.

De volgende kleuren zijn er al van mijn haaknaald gekropen, en het blijft niet bij deze kleuren. Er zullen vast nog meer komen.












Er komt nog een beige muts aan voor mijn collega. Nog eentje in lichtblauw met donkerpaars en nog eentje in een bruine tweedkleur.

Mocht jij deze muts ook zo leuk vinden, dan kun je er eentje bij me bestellen. 
De prijs is 12,95 exclusief eventuele verzendkosten.

Je kunt kiezen voor houten knopen (daar is wel even een wachttijd voor, want die gingen er zo snel doorheen, dat ik ze heb moeten bestellen), maar gekleurde knopen is ook mogelijk.

Nou, dat was het wel weer voor vandaag. Op naar de volgende muts om te haken.


Groetjes,

Wendy


Geen opmerkingen: