dinsdag 15 december 2015

Update markt, nieuws en een Poncho

Nou, het heeft een tijd geduurd voor ik weer wat kon plaatsen.

Laten we beginnen met de markt, waar ik als laatste over schreef afgelopen september.
Wat een flop was dat zeg haha. Ik vol goede moed er heen met mijn spulletjes. Alles opgezet en uitgestald. Maar verkopen? Ho maar.
Wat bleek....... het publiek wat er op af kwam waren mensen met amper geld. Die kwamen af op de gratis BBQ die later op de middag gehouden werd. Ja, dan valt er niets te verkopen natuurlijk.
Uiteindelijk ben ik na 2 uur alles weer in gaan pakken. Ik had geen zin om nog een uur te gaan zitten navelstaren.

Maargoed, dan weet ik dat ook weer voor de volgende keer.

En in de tussentijd is er nog wel het een en ander veranderd in mijn leven. Mijn man en ik verwachten namelijk een kindje! We zijn erg blij dat we in verwachting mogen zijn van zo een klein groot wonder wat in mijn buik mag groeien. De eerste 3 maanden ben ik vooral erg veel moe geweest en veel geslapen en op de bank gehangen. Ik stond al te hijgen als ik naar zolder was gelopen om bijvoorbeeld een was op te hangen.
Vandaar dat ik ook weinig tot geen dingen heb kunnen maken.

De afgelopen week heb ik ook ziek thuis doorgebracht met buikkrampen. Heel vervelend. Het lijkt nu wat de goede kant op te gaan gelukkig.
En wat doe je, naast je ziek voelen, slapen en proberen te eten en te drinken? Juist, dan ga je maar wat haken, wanneer dat lukt.
Zo heb ik deze poncho gehaakt van lekker warme wol, in verloopkleuren.





Heerlijk warm om zo over je kleding te dragen voor bijvoorbeeld binnen. Of over je dunnere winterjas heen als je naar buiten gaat.

Ik kon geen gratis patronen op internet vinden, dus ben ik zelf maar aan de haak geslagen om iets in elkaar te kunnen zetten. En waarempel is dat nog gelukt ook. Heerlijk vind ik dat.


Nou, hopelijk kan ik binnenkort nog wat meer dingen laten zien. 

Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: